![]() |
بالاترين كروبي را عمرسعدخواند!
|
![]() |
![]() سايت صهيونيستي بالاترين با حمله به كروبي، وي را به عمرسعد تشبيه كرد و نوشت: شما طعم گندم ري را نمي چشيد!
علت حمله غيرمترقبه بالاترين به كروبي اين است كه كروبي اخيراً در جريان عقده گشايي عليه آيت الله جنتي و برخلاف رويه همراهي و همكاري با منافقين به طور ضمني عليه خانه هاي تيمي منافقين موضع گرفته بود. همين امر باعث شد بالاترين خطاب به كروبي بنويسد: آقاي كروبي! هنوز بانگ تهديد به دستگيري «سران فتنه» خاموش نشده بود كه شما به صحنه آمده و با نمايش حمله به جنتي، همكاري خويش در كشتار دهه شصت را يادآور شديد. |
![]() |
![]() |
![]() |
دروغگویی سایتهاشمی علیه قضا
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
رأي دهندگان به احمدي نژادمي خواستندباهزاردستان قدرت و ثروت بجنگند
|
![]() |
رأي دهندگان به احمدي نژادمي خواستندباهزاردستان قدرت و ثروت بجنگند
عضو فعال گروهك ملي-مذهبي هم به آن طيف از عناصر اپوزيسيون پيوست كه مي گويند شبكه هاي اجتماعي سبز وجود خارجي ندارد و جنبش سبز به خاطر جوزدگي به آخر خط رسيد. رضا عليجاني در گفت وگو با روزنت گفت: جنبش سبز به معناي جنبش انتخاباتي كه بعد از انتخابات وارد فاز جديدي شد، پس از 8 ماه از خيابان جمع شد و به معنايي به پايان خود هم رسيده است. اما از نگاه تحول خواهي كه همواره وجود داشته و از اواخر قاجاريه آغاز شده، جنبش سبز در واقع حلقه اي از اين روند اجتماعي-تاريخي تحول خواهي است. |
![]() |
![]() |
![]() |
صفارهرندي: از دستگير نكردن سران فتنه ضرر نكرديم
|
![]() |
زمان يك ساله فرصت خوبي جهت برملا شدن ضمير سران فتنه و تقويت بصيرت بسياري از مردم بود.
وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي كشور تصريح كرد: وحدت حول رهبري و آرمانها، اشتباهات در برنامهها را پوشش ميدهد. محمد حسين صفارهرندي در جمع نخبگان سياسي اصولگراي شهرستان سبزوار، با بيان اينكه جريان اصولگرا وحدت آرماني دارد كه مبتني بر يكسري اصول است، تمسك به آئين اسلام و تبعيت از اولياي خدا، تاسيس حكومت بر مبناي دين، نياز به ايجاد نظام با قواعدي در حدود قانون اساسي و نياز به يك مقتدا و رهبر را از اصول چهار گانه اين جريان برشمرد. وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري كه هر كس اين چهار اصل را قبول داشته باشد، اصولگراست، اضافه كرد: ما علاوه بر مقوله ولايت فقيه، تعيين ولايت فقيه در شخص مقام معظم رهبري را يكي ديگر از اصول خود ميدانيم. وي همچنين به جريان اصلاحات پرداخت و با اشاره به هدف قرار دادن اصل ولايت فقيه به عنوان يكي از اصول و مباني شكلگيري استمرار و حفظ نظام توسط آن، عدم وحدت در برنامهريزي، محدوديت توانايي دولت مربوطه براي مديريت يك جريان بزرگ اجتماعي و همزمان اداره دولت و نداشتن يك هدايت كننده معنوي صاحب نفوذ را از مشكلات افول اين جريان معرفي كرد. وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه با اشاره به بحث هدفمند كردن يارانهها و مطرح شدن آن در دوره دولت اصلاحات و همچنين ارائه سه نسخه توسط سازمان مديريت و برنامهريزي، وزارت دارايي و اقتصاد و بازرگاني در اين راستا گفت: پس از برگزاري كارگروههاي خاص، اين طرحها به بايگاني براي فراهم شدن فرصت ديگري سپرده شد و هيچ دولتي جسارت عملي كردن اين طرح را تا قبل از دولت نهم پيدا نكرد. وي در ادامه درباره اينكه چرا سران فتنه دستگير نميشوند، خاطرنشان كرد: ما از دستگير نكردن آنان ضرر نكرديم؛ چرا كه زمان يك ساله فرصت خوبي جهت برملا شدن ضمير سران فتنه و تقويت بصيرت بسياري از مردم بود. صفار هرندي به فرموده مقام معظم رهبري در مورد اينكه جريان ديگري پشت فتنه پس از انتخاب رياست جمهوري وجود دارد، اشاره كرد و اظهار داشت: در اين راستا با تلاش اطلاعات و سپاه شبكه شيطاني مربوطه كشف شد. |
![]() |
![]() |
![]() |
فائزه هاشمي: پدرم همه كارها را كرد!
|
![]() |
![]()
هامون نیوز به نقل از بولتن نيوز: دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گو باروزنامه لاوان گواردیا چاپ اسپانیا، در پاسخ به این پرسش که آیا جنبش سبز مرده است؟ گفت: «من اينطور فکر نميکنم! اعتراضات، تنفر و ناراحتي ها هنوز ادامه دارند و نه تنها کاهش نيافته بلکه گسترش يافته اند و عميق تر شده اند. هر چند که از بيرون به درون خانه ها رفته است؛ زيرا مردم نمي توانند به طور همگاني ابراز نارضايتي کنند.» اما فائزه هاشمي به اين موضوع اشاره نكرد كه چطور به خانهي تك تك مردم سرك كشيده و خبر از اعتراضات درون خانگي مردم دارد! وي حتي به اين موضوع هم اشاره نكرد كه اگر ادعايش درست است پس چرا در روزهايي چون 9دي و 22 بهمن و روز قدس، جمعيتي چند ده ميليوني به دفاع از انقلاب اسلامي به خيابانها آمده و راهپيمايي كردند! |
![]() |
![]() |
![]() |
زهرا رهنورد: ما كه ظالم نيستيم!
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
موسوی هرروز رادیکال تر از دیروز/ناامیدی موسوی از بازیگران داخلی/ تلاش برای ارتباط گیری بیشتر با خارج
|
![]() |
موسوی هرروز رادیکال تر از دیروز/ناامیدی موسوی از بازیگران داخلی/ تلاش برای ارتباط گیری بیشتر با خارج از کشور اخبار دریافتی حکایت از رادیکال تر شدن میرحسین موسوی حکایت دارد.که پس از تلاش جریان اصلاحات به محوریت خاتمی برای جدایی فعالیت خود از میرحسین موسوی و مهدی کروبی ،موسوی با توجه به قطع ارتباط خود با بدنه اصلاح طلبان و سران آن رادیکال تر از گذشته شده و نسبت به سرمایه گذاری های داخلی ناامید شده است. در همین خصوص شنیده شده که موسوی درصدد ارتباط گیری های بیشتربا خارج ازکشوربوده و در زمینه فعال کردن برخی لینک ها دربرخی کشورهای عربی و غربی اقدام کرده است. گفتنی است پیش از این «جوان آنلاین» درخبر دیگری نوشته بود در محافلی که میرحسین موسوی با برخی مشاوران خود داشته در زمینه تحریم ها بررسی هایی صورت گرفته و براساس دیدگاه متوهمانه تصریح شده است که تحریم ها بزودی بر کشور اثر گذاشته و در آینده ای نزدیک کشور به سمت درگیری نظامی با غرب کشیده خواهدشد ! گفته می شود در این جلسات موسوی خود را منجی کشور درآینده اعلام کرده و برآلترناتیو بودن خود تاکید کرده است. گفتنی است زاویه گرفتن موسوی از مبانی اصیل انقلاب با اتخاذ مواضعی همچون محکومیت اعدام عناصر ضد انقلاب از سوی وی،خداجو خواندن مسببان هتک حرمت به روز عاشورا،درهم نوریدن مرز خودی و غیر خودی و...آغاز و هم اینک با تصریح براینکه فرقه سبز در بستر تهدیدات موجود آلترناتیو مناسبی برای همکاری با غرب می باشد، ادامه دارد. |
![]() |
![]() |
![]() |
دستگیری یکی از لیدرهای نفاق درتهران
|
![]() |
در روز برگزاری مراسم 13 آبان امسال در تهران نیروهای امنیتی در حوالی ساختمان لانه جاسوسی شهر تهران یکی از لیدرهای گروهک تروریستی منافقین را شناسایی و دستگیر نمودند. فرد دستگیر شده اقدام به توزیع تصویر سرکردگان این گروهک تروریستی (مریم و مسعود رجوی) می نمود. |
![]() |
![]() |
![]() |
تسامح در محاكمه كروبي موجب هتاكي وي به قوه قضائيه شد
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
اعمال شب عرفه
|
![]() |
برخی اعمال شب و روز عرفه
روز عرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهرهمندی هرچه بهتر از برکات الهی آماده است، انجام برخی اعمال در این زمان مشخص، موجب نزدیکی سازنده تر به خالق هستی و کسب خیرات دنیوی و اخروی بیشتر است .
اعمال شب عرفه شب نهم از شبهای متبرک و شب مناجات با قاضى الحاجات است و توبه در آن شب مقبول و دعا در آن مستجاب است. عبادت در این شب، اجر صد و هفتاد سال عبادت را دارد. براى شب عرفه چند عمل وارد شده است: - [به نقل کفعمى ] تسبیحات عشر را که در اعمال روز عرفه آمده است را هزار مرتبه خوانده شود . - زیارت امام حسین (ع) فضایل روز عرفه روز نهم ذیحجه روز عرفه و از اعیاد عظیمه است اگرچه به اسم عید نامیده نشده است . عرفه روزى است که حق تعالى بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فرا خوانده و سفره های جُود و احسان خود را براى ایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیرتر و راندهتر و خشمناکترین اوقات خواهد داشت. روایت شده که حضرت امام زین العابدین (ع) در روز عرفه صدای سائلی را شنید که از مردم تقاضای کمک می کرد. امام به او فرمود: واى بر تو آیا در این روز از غیر خدا تقاضا مىکنى؟ حال آن که در این روز امید مىرود که بچهها در شکم هم از فضل خدا بی نصیب نمانند و سعید شوند. برخی اعمال روز عرفه - غسل که مستحب است قبل از زوال انجام شود - زیارت امام حسین (ع) که از هزار حج و هزار عمره و هزار جهاد بالاتر است و احادیث، در کثرت فضیلت زیارت آن حضرت در این روز متواتر است و اگر کسى توفیق یابد که در این روز در تحت قُبّه مقدسه آن حضرت باشد ثوابش کمتر از کسى که در عرفات است نیست. - بعد از نماز عصر پیش از آن که مشغول به خواندن دعاهاى عرفه شود در زیر آسمان دو رکعت نماز بجا آورد و نزد حق تعالى به گناهان خود اعتراف و اقرار کند تا به ثواب عرفات رستگار شود و گناهانش آمرزیده گردد. پس چون وقت زوال شد زیر آسمان رَوَد و نماز ظهر و عصر را با رکوع و سجود نیکو به عمل آورد و چون فارغ شود دو رکعت نماز اقامه کند. در رکعت اول بعد از حمد، توحید و در دوم بعد از حمد، قُل یا اَیُّهَا الْکافِروُنَ خوانده شود. و بعد از آن چهار رکعت نماز گزارد که در هر رکعت بعد از حمد، توحید پنجاه مرتبه بخواند. که این نماز، همان نماز حضرت امیرالمؤمنین (ع) است . - شیخ کفعمى در مصباح فرموده مستحب است روزه روز عرفه براى کسى که ضعف پیدا نکند و مانع دعا خواندن او نشود. - مستحب است غسل پیش از زوال و زیارت امام حسین (ع) در روز و شب عرفه . - تسبیحات حضرت رسول (ص) در روز عرفه: سُبْحانَ الَّذى فِى السَّمآءِ عَرْشُهُ سُبْحانَ الَّذى فِى الاَْرْضِ حُکْمُهُ منزه است خدایى که در آسمان است عرش او منزه است خدایى که در زمین است فرمان و حکمش سُبْحانَ الَّذى فِى الْقُبوُرِ قَضآؤُهُ سُبْحانَ الَّذى فِى الْبَحْرِ سَبیلُهُ منزه است خدایى که در گورها قضا و فرمانش جارى است منزه است خدایى که در دریا راه دارد سُبْحانَ الَّذى فِى النّارِ سُلْطانُهُ سُبْحانَ الَّذى فِى الْجَنَّةِ رَحْمَتُهُ منزه است خدایى که در آتش دوزخ سلطنتش موجود است منزه است خدایى که در بهشت رحمت او است سُبْحانَ الَّذى فِى الْقِیمَةِ عَدْلُهُ سُبْحانَ الَّذى رَفَعَ السَّمآءَ سُبْحانَ منزه است خدایى که در قیامت عدل و دادش برپا است منزه است خدایى که آسمان را بالا برد منزه است خدایى الَّذى بَسَطَ الاْرْضَ سُبْحانَ الَّذى لا مَلْجَاَ وَلا مَنْجا مِنْهُ اِلاّ اِلَیْهِ پس که زمین را گسترد منزه است خدایى که ملجا و پناهى از او نیست جز بسوى خودش بگو سُبْحانَ اللّهِ وَالْحَمْدُ لِلّهِ وَلا اِلهَ اِلا اللّهُ وَاللّهُ اَکْبَرُ صد مرتبه و بخوان منزه است خدا و حمد از آن خدا است و معبودى جز خدا نیست و خدا بزرگتر از توصیف است . - ذکر صلوات از حضرت صادق (ع): اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ یا مَنْ هُوَ اَقْرَبُ اِلَىَّ مِنْ حَبْلِ الْوَریدِ یا خدایا از تو خواهم اى کسى که او نزدیکتر است به من از رگ گردن اى مَنْ یَحوُلُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَ قَلْبِهِ یا مَنْ هُوَ بِالْمَنْظَرِ الاَْعْلى وَبِالاُْفُقِ که حائل شود میان انسان و دلش اى که او در دیدگاه اعلى است و در افق الْمُبینِ یا مَنْ هُوَ الرَّحْمنُ عَلَى الْعَرْشِ اسْتَوى یا مَنْ لَیْسَ کَمِثْلِهِ آشکارى است اى که او بخشاینده است و بر عرش استیلا دارد اى که نیست مانندش شَىْءٌ وَ هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ اَسْئَلُکَ اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ محمد چیزى و او شنوا و بینا است از تو خواهم که درود فرستى بر محمد و آل محمد . و بخواه حاجت خود را که برآورده خواهد شد انشاءالله تعالى پس بخوان این صَلَوات را که از حضرت صادق (ع) منقول است که هر که بخواهد مسرور کند محمد و آل محمد را در صَلَوات بر ایشان بگوید: اَللّهُمَّ یا اَجْوَدَ مَنْ اَعْطى وَ یا خَیْرَ خدایا اى بخشنده ترین عطابخشان و اى بهترین مَنْ سُئِلَ وَیا اَرْحَمَ مَنِ اسْتُرْحِمَ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ فِى درخواست شدگان و اى مهربانترین کسى که از او مهربانى جویند خدایا درود فرست بر محمد و آلش در الاَْوَّلینَ وَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ فِى الاَّْخِرینَ وَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ زمره پیشینیان و درود فرست بر محمد و آلش در زمره پسینیان و درود فرست بر محمد و َآلِهِ فِى الْمَلاَءِ الاَْعْلى وَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ فِى الْمُرْسَلینَ و آلش در ساکنین عالم بالا و درود فرست بر محمد و آلش در زمره مرسلین اَللّهُمَّ اَعْطِ مُحَمَّداً وَآلَهُ الْوَسیلَةَ وَالْفَضیلَةَ وَالشَّرَفَ وَالرِّفْعَةَ خدایا عطا کن به محمد و آلش مقام وسیله و فضیلت و شرف و رفعت وَالدَّرَجَةَ الْکَبیرَةَ اَللّهُمَّ اِنّى آمَنْتُ بِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ و درجه بلند خدایا من ایمان آوردم به محمد صلى الله علیه و آله وَلَمْ اَرَهُ فَلا تَحْرِمْنى فِى الْقِیمَةِ رُؤْیَتَهُ وَارْزُقْنى صُحْبَتَهُ وَ تَوَفَّنى با اینکه او را ندیده ام پس در روز قیامت از دیدارش محرومم مفرما و مصاحبت و همنشینى او را روزیم فرما عَلى مِلَّتِهِ وَاسْقِنى مِنْ حَوْضِهِ مَشْرَباً رَوِیّاً سآئِغاً هَنَّیئاً لا اَظْمَاءُ و بر کیش او بمیرانم و بنوشانم از حوض او (حوض کوثر) نوشاندنى سیراب و جانبخش و گوارا که بَعْدَهُ اَبَداً اِنَّکَ عَلى کُلِّشَىْءٍ قَدیرٌ اَللّهُمَّ اِنّى آمَنْتُ بِمُحَمَّدٍ صَلَّى پس از آن هرگز تشنه نشوم که براستى تو بر هرچیز توانایى خدایا من ایمان آورده ام به محمد صلى اللّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ وَلَمْ اَرَهُ فَعَرَِّفْنى فِى الْجِنانِ وَجْهَهُ اَللّهُمَّ بَلِّغْ مُحَمَّداً الله علیه وآله و او را ندیده ام پس در بهشت رویش را به من نشان ده خدایا برسان به محمد صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ مِنّى تَحِیَّةً کَثیرَةً وَ سَلاماً . صلى الله علیه و آله از جانب من تحیتى بسیار و سلامى . - دعای ام داود خوانده شود . - دعای امام حسین (ع) در روز عرفه خوانده شود. - در آخر روز عرفه این دعا خوانده شود : یا رَبِّ اِنَّ ذُنُوبى لا تَضُرُّکَ وَاِنَّ مَغْفِرَتَکَ لى لا تَنْقُصُکَ فَاَعْطِنى ما لا پروردگارا همانا گناهان من زیانى به تو نزند و محققاً آمرزش تو از من نقصانى به تو نرساند پس عطا کن به من یَنْقُصُکَ وَاغْفِرْ لى ما لایَضُرُّکَ و ایضا بخوان : اَللّهُمَّ لا تَحْرِمْنى خَیْرَ ما آنچه را نقصانت نرساند و بیامرز برایم آنچه را زیانت نزند خدایا محرومم مکن از آن خیرى که عِنْدَکَ لِشَرِّ ما عِنْدى فَاِنْ اَنْتَ لَمْ تَرْحَمْنى بِتَعَبى وَ نَصَبى فَلا نزد تو است بخاطر آن شرى که در پیش من است اگر تو به رنج و خستگیم رحم نمى کنى پس تَحْرِمْنى اَجْرَ الْمُصابِ عَلى مُصیبَتِهِ محرومم مدار از پاداش مصیبت دیده اى بر مصی
|